Re: problem z windows update

Autor: Piotr Palusinski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 17 Dec 2006 - 23:28:01 MET

In news:1rro5evgnsj99$.2x5fdik4875f.dlg@40tude.net,
*Cezary Sliwa* <sliwa@blue.cft.edu.pl> typed:
> Szczerze mowiac, nie bardzo mam ochote eksperymentowac, zeby czegos
> jeszcze bardziej nie popsuc.
>
> Jest jeszcze jeden szczegol, mianowicie podglad kodu zrodlowego tej strony
> zawiera informacje:

> should be listed as a Trusted Site in Internet Explorer.</b></p>
>
> Ale przeciez jest...

W poprzednim poscie troche sie zagalopowalem, wykonaj tylko te czynnosci:

Pierwsze to wejjdz do opcji interneowych/ zakladka polaczenia/ ustawienia
sieci../ odfajkuj Automatycznie wykryj ustawienia
Zobacz czy dziala.
lub
Start\uruchom wpisz
regsvr32 msxml3.dll
Sprawdz dzialanie witryny
Jesli nie to wykonaj jak ponizej. Wklej ponizszy tekst do notatnika

net stop wuauserv
net stop cryptsvc
ren %windir%\SoftwareDistribution SoftwareDistributionOld
ren %windir%\System32\SoftwareDistribution SoftwareDistributionOld
ren %windir%\System32\CatRoot2 CatRoot2Old
net start wuauserv
net start cryptsvc

Zapisz np. pod nazwa napraw.bat i uruchom go.

Jezeli powyzsze kroki nie pomoga to wykonaj kroki z
artykulu:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;910336

W/w powinno pomóc, a ja nie to na 100% nie zaszkodzi - zawsze mozna
przetestowac, czy to zadziala.

--
Piotr Palusinski [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie klóc sie z glupcem, bo ludzie moga nie dostrzec róznicy