Re: [Jak] Udostępnienie dysku skryptem

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sun 17 Dec 2006 - 18:37:57 MET

In news:em3m54$dr7$1@node5.news.atman.pl , *zakr* wrote:
> Nie wiem czy trudno. Ja juz net .... przekopałem i nadal nie wiem jak osiągnąć
> zamierzony efekt.
> Wiem jak założyć share'y, wiem jak dodać użytkownika, ale nie wiem jak
> okreslić jego prawa i nie wiem jak usunąć użytkownika "Everyone" (albo
> "Wszyscy" w polskiej wersji).
> Tyle że nie przybliża on rozwiązania ani trochę. :)
> Fajna strona, choć też nie prowadzi do rozwiązania problemu :)

Może od nowa,
- załóż użytkownika - net user kaczor haslo /ADD
 haslo koniecznie, na puste nie wpuści
 możesz wylistować stacje z których kaczor może się logować,
 /WORKSTATION..., więcej: net help user
- nie ruszaj udostępnień, niech ten C$ będzie jak fabryka dała
- dołącz użytkownika do administratorów lokalnych -
  net localgroups administratorzy kaczor /ADD
Idź na inny komputer, i chocby z paska IE zawołaj \\NAZWAKOMPA\C$
Zaloguj się na kaczor, haslo

Jak widać net share nie było w ogóle potrzebne.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)