TrueCrypt

Autor: c97 <nie.podam.bo.dostaje_at_duzo.spamu.pl>
Data: Sun 17 Dec 2006 - 15:07:12 MET

Mam dysk 80 gb ktory podzielilem na dwie partycje.
Pierwsza partycja ma 2gb (i jest normalnie widoczna), druga ma 76gb i jest
zaszyfrowana za pomoca TrueCrypt.
Moj problem jest taki ze gdy podlaczam ten dysk (to jest kieszen na usb) to
w okienku moj komputer pokazuja mi sie obie partycje z tym ze na ta druga
nie da sie wejsc (nie ma nazwy, jest tylko napis Dysk L) - ale od razu widac
ze jest taka partycja i postronna osoba moze domyslic sie ze jest
zaszyfrowana. Jak zrobic aby ta druga zaszyfrowana partycja wogole sie nie
pokazywala?