Re: Internet Explorer - by na pytanie skryptu "if IE" odpowiadał "fałsz"

Autor: kffiatek <kffiatek_at_nospam.op.pl>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 23:05:54 MET

radekp@alpha.net.pl napisał(a):

> A możesz podać adres jakiejś strony z bannerem FF? Chętnie skopiuję na własną
> :)

Wiesz, banner to nawet ze strony projektu można pobrać... Co innego
przekierowanie bez możliwości powrotu.
Ale jeśli uważasz, że Ty lepiej wiesz jaką odwiedzający Twoją stronę
powinni mieć przeglądarkę, zrób sobie przekierowanie na:
http://internet-explorer.info/ w takim stylu:

W sekcji <head> trzeba wpisać.
<!--[if IE]>
<![endif]-->

Będzie to doskonałym przejawem Twojego profesjonalizmu.

Pozdrawiam

--
kffiatek