Re: OT writer open office

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 21:47:20 MET

*Luke* napisał(a):

> czy mozna ustawic aplikacje writer z openoffice, zeby nowy dokument
> startowal z ustawionymi przeze mnie marginesami ? w ms office ustawialo
> sie marginesy ->domyslnie i juz zawsze byly takie same. tu za kazdym
> razem/nowym dokumentem musze ustawiac na nowo.

Otwórz nowy dokument, poustawiaj sobie wszystko jak lubisz czy
potrzebujesz - w tym te marginesy i zapisz jako szablon (najlepiej
domyślny). Szukaj gdzieś w menu Plik. Nie mam teraz OO pod ręką ale z tego
co pamiętam zarządzanie, tworzenie i organizacja szablonami jest o wiele
przyjemniejsza niż w MSO.
P.S. Właśnie przed momentem znalazłem takie coś ->
http://groups.google.pl/group/alt.pl.openoffice/tree/browse_frm/month/2003-11/914552ecb8471b86?rnum=141&_done=%2Fgroup%2Falt.pl.openoffice%2Fbrowse_frm%2Fmonth%2F2003-11%3F
Trochę starawe, ale interfejs chyba się aż tak bardzo nie zmienił.
I jeszcze coś po angielsku ->
http://www.tutorialsforopenoffice.org/tutorial/Page_Layout_And_Template.html

--
Tomasz Zenger (goomish)