Re: Disk Boot Failure,... co teraz?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 21:32:16 MET

Użytkownik "to0l" <no_spamWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości
news:49b1.0000016f.45830176@newsgate.onet.pl...
> rzecz.
>
> Niestety fixmbr nie pomoglo komunikat jest nadal :( a przywrocenie mbr
> przebieglo pomyslnie tak przynalmniej bylo napisane w konsoli odzyskiwanie
> systemu wiec to raczej nie to :(

Uciekł mi kawałek wątku, pardon więc, jeśli powtórzę, co było.

Czy kolejność bootowania zmieniła się? Czy ręcznie wywołując listę urządzeń
boot (nie odpalając CD, tylko odpalając podprogram z BIOSa) może się
załadować? Czy opcja LBA jest włączona? Czy zaznaczona jest opcja "boot from
other devices"? Nie pogryzły się np. dwa dyski, z jakiegoś powodu będące
jednocześnie "primary", albo "secondary" (b. niebezpieczne dla danych)?
Może BIOS jednak widzi dysk prawidłowo, zdrowy, ale po flashowaniu zmieniły
się opcje kolejności bootowania, lub geomtrii dysku boot i trzeba to ręcznie
przestawić?

--
LH
W przypadku kontroli ten bez biletu to tez nie zlodziej ...