Zakaz laczenia z siecia dla wybranego programu

Autor: Anka S <stona_at_fuw.edu.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 16:09:48 MET

Jest XPProf i jakiś program xxxx, który lubi szukać updatów i z jego poziomu
nie można tego wyłączyć. Czy przy pomocy własnego XPowatego firewalla mogę
zakazać połączeń z siecia dla tego programu?
Przeglądałam mozliwości i widzę mozliwość zrobienia żeby zakazać wszystkich
połaczeń przychodzących z pewnymi wyjątkami..
Mam ustawioną zaporę z wyjatkami dla Skype, GG i czegoś tam.
Jak zakazać programowi xxx kontaktóew sieciowych?

Czy musze instalować obcego firewalla, czy nie. Jesli tak to co najlepiej.

Pozdrawiam Anka