Re: Sprawdzanie dysku przy starcie

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 09:44:45 MET

news:6sdtle.oic.ln@kwinto.prv...

> Jasne, ale dla Windows i większości programów narzędziowych będzie to
zawsze
> traktowane jako błąd w tabeli partycji.

Nie pamiętam, czy pod Windą... ale pod DOSem nie zgłaszało błędu.
Ale to tylko eksperyment był, obecnie teoretycznie mógłbym tam podsunąć
partycję, ale nie mam "czasu i chęci" na zabawę. Może kiedyś na jakiejś
innej maszynie, "ćwiczebnej" :)

--
LH
W przypadku kontroli ten bez biletu to tez nie zlodziej ...