Re: Polećcie boot-managera

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 01:20:29 MET

> GAG - ma nawet polski interfejs.
> Wada - brak obsługi myszki MIMO TOPORNYCH BUTTOTNÓW, w które człowiek
> instynktownie chce kliknąć. :-)

Dzieki. Wydaje sie fajny. Choc jedna rzecz, ktorą wyczytałem
w jego FAQ trochę mnie zniechęciła:
piszą, że w przypadku odpalania systemu, ktory fizycznie jest
na drugim twardzielu, GAG instaluje (czy urachamia) proces
rezydentny (cos a la rootkit), ktory potem program antywirusowy
(pod Win!) moze uznac za wirusa. Wiec generalnie odradzają
uruchamianie systemu z drugiego dysku. A mi wlasnie o to chodziło.
Jak dla mnie to wada milion razy gorsza niz brak obslugi myszy.

latet