Re: Boot z usb.

Autor: [oktan] <skorsezi_at_vp.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 23:45:46 MET

Konrad Kosmowski napisał(a):

> Nie pomyliłeś grup?

Tak sie temat rozwinal no. :-)

> Gparted uruchamia się z płytki CD? A nie Linuksa przypadkiem, a dopiero
> pod nim programy?

Nie.

> I dlaczego nie miałby tego zrobić z USB?

No bo sciagam sobie program w formasie iso wypalam plytke i jade z
koksem a na usb?

> Jako tako Linux i narzędzia pod nim dostępne obsługują NTFS i sporo
> innych ciekawych opcji.

A no nie zawsze (probowalem orac pod knoppixem - porazka)

> Z tym drugim to nie ma najmniejszego problemu,

W sensie ze program czy polecenie?

> z pierwszą sprawą to
> moja Dobra Rada - nie ruszaj tego bo nie wiesz o czym mówisz.

To jest jasne.Bede mial pomocnika tylko musz miec narzedzia do tego u
siebie.

"Świat jak nam wisiał, tak teraz nie jest nam wszystko jedno
  Śledziem się przeje, kumpel się śmieje, dziewczyny bledną..."