Re: Boot z usb.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 23:32:39 MET

"Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> wrote in message
news:elsir4$ljp$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No ale DOS to NTG stąd moje dywagacje. :) A jak się nazywał ten
> windowsowy LiveCD?

Pewnie chodzi o Ultimate Boot CD for Windows http://www.ubcd4win.com/ .
Bardzo fajna zabawka, tylko trochę wolno wstaje.

BTW całkiem niezłym pomysłem jest Windows Recovery uruchamiane z płytki z
Vistą, no ale tym się chyba raczej XP nie da naprawić :-).
http://blogs.msdn.com/winre/
http://windowsvistablog.com/blogs/windowsvista/archive/2006/12/05/windows-recovery-environment.aspx

--
M.   [MS-MVP]