junction - doswiadczenia

Autor: smerf <smerf_at_akcesoria.home.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 21:31:13 MET

Hej.
Korzystam z junction http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/FileAndDisk/Junction.mspx
I caly folder "program files" w XP utrzymuje na partycji D:

Tylko tak obserwuje ze jesli skopiuje cos do tego folderu lub doinstaluje
to automatycznie zmniejsza mi sie wolne miejsce na C:

Nawet jak zaznacze wszystkie pliki na C: lacznie z ukrytymi i poza katalogiem "Program Files"
to suma wielkosci + wolne miejsce nie jest rowne wielkosci patycji.
Brakuje kilka GB, tak jakby Eksplorator Windows blednie operowal w obliczaniu wolnej i zajetej przestrzeni.

Wogole mam teraz krytyczna sytuacje bo na C: mam tak malo miejsca ze jest problem np. z drukowaniem zdjec.
System krzyczy ze malo miejsca.

Czy mozliwe ze cos z wyliczaniem miejsca przy uzywaniu JUNCTION dziala zle ?
Jakie macie doswiadczenia z tym ?