Zniknięty pasek zadań

Autor: Marcin Jedrysiak <jedrys_at_vp.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 15:53:43 MET

Witam!

Koleżanka prosiła mnie ostatnio, żebym usunął z jej komputera spyware,
które się namnożyło. Częściowo mi się udało (ciągle coś tam siedzi).
Podczas oczyszczania rejestru usunąłem jakiś wpis, w wyniku którego
zniknął pasek narzędzi - nie ma nic, ani przycisku Start, ani zegarka,
ani nic. Sam komputer działa dobrze.

Jak można przywrócić ten pasek, i to najlepiej bez reinstalacji Windows
(na to będzie czas dopiero w czasie Świąt). Pomóżcie, bo ja mam Maka i
nie znam się na takich problemach, a koleżanka jest na mnie wściekła.

Pozdrawiam,

Marcin