Re: problem z RAM-em

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 21:52:07 MET

Użytkownik "Kurczak" <kurczak.kurczak@wp.pl> napisał w wiadomości
news:elpogi$ngj$1@inews.gazeta.pl...
> Przy starcie, bios wywala mi niewłaściwą wielkość kości.
> Po uruchomieniu system również pokazuje mi niewłaściwą wielkość.
> Program typu Astra, czy Aida wykazują mi jednak 256 Kingston

Płyta BXowa, a pamięć zwykła? Mam to samo (na starszej maszynie).
Dodatkowo, taki układ będzie mocno niestabilny.

BTW. Dlaczego nie napisałeś nic o pozostałym sprzęcie, procek, płyta,
chipset...?
Łatwiej było by udzielić konkretnej odpowiedzi, a tak, to można tylko snuć
domysły.
Napisz coś o płycie i procku.

--
LH
W przypadku kontroli ten bez biletu to tez nie zlodziej ...