Re: problem z instalacja Windows XP Professional SP2

Autor: <milosz.prawdzin_at_gmail.com>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 18:24:17 MET

> Pod warunkiem, że ma się stację dyskietek, a co nie jest już regułą,
> zwłaszcza w laptopach (a mówimy o HP nx6310).
> G.

no wlasnie, takiej stacji dyskietek nie posiadam i nie wiem tez czy
znalazlem dobre sterowniki, ale jak zagladam do menedzera to jest
napisane przy sata ze producent intel i te sterowniki znalazlem ale np
atapi to jest napisane ze xpsp_sp2_rtm.040803-2158 czyli to znaczy ze
jak bede mial wina z sp2 to beda juz te sterowniki???