Problem z wirtualnymi serwerami na 127.0.0.X

Autor: Kwiatek <kwiatek_at_post.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 12:44:15 MET

Witam,

Mam XP Home, glownie zajmuje sie pisaniem stron WWW/PHP, itp, wiec dla
ulatwienia sobie zycia mam lokalnie postawionego Apacha z MySQL. Zawsze
dzialalo to tak, ze mialem porobione wirtualne serwery na loopback
(127.0.X.X, np. 127.0.3.0), co jeszcze bardziej ulatwialo mi zycie
poniewaz mialem porzadek w serwisach.

Jednak kilka dni temu robilem formatowanie i instalowalem od zera
Windowsa (w sumie to co zwykle), do tego zainstalowalem to co mialem
zawsze) i nagle problem.. dziala tylko serwer pod 127.0.0.1, reszta
adresow 127.X.X.X nie daje odpowiedzi w przegladarce :( Przegladarka
dlugo "mysli", po czym twierdzi ze nie ma takiego adresu. Raz udalo mi
sie polaczyc przez telnet 127.0.30 80, ale to byl raz na kilkanascie
razy :/

Polecenie ping 127.0.3.0 daje jak dla mnie dziwny wynik, bo "odpowiedz
z 127.0.0.1", tak jakby jakies przekierowanie bylo?

Ktos spotkal sie moze z takim problemem? Wie o co chodzi?

Mam Windowsa XP Home SP2
do tego 2 karty sieciowe (WLAN, LAN)

---
Ze Studenckimi Pozdrowieniami,