pen drive -- nie pokazuje sie jako dysk

Autor: Witold Romaniak <witold_romaniak_at_op.pl>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 19:35:54 MET

Co to moze byc -- pen drive na x komputerach z Windows XP pokazuje sie
normalnie jako kolejny dysk. A na jednym komputerze z Windows XP sie nie
pokazuje. Po wlozeniu pena otwiera sie bodajze Adobe Photoshop Album
Starter Edition i w nim widac obrazy zgromadzone na penie. Nie ma jednak
kolejnej literki w "moj komputer".

Zaznaczam, ze nie jest to problem z "przykrywaniem" penowej literki przez
sieciowy dysk -- bo tak tez bywalo. Ale tutaj nawet jak pojde do Panelu
sterowania -> zarzadzanie komputerem -> zarzadzanie woluminami i przydziele
na pewno nieuzyta literke mojemu penowi (widac go tam!) i potem daje
"eksloruj", to na chwile mi sie pojawia okno eksplorera i zaraz znika.

Za to z linii komend ten pen jest widoczny: cmd -> (np.) e: -> dir -> (widac
pliki)

Co to za soft moze mi to ukrywac?

WR