Re: Uporczywe Rebootowanie

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 02:10:22 MET

Użytkownik "AnkaS" <stona@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:elksj4$11p$1@h1.uw.edu.pl...
> 1. Czy mam zadać lepszą analizę
> 2. Czy to oznacza np. ze mam z linni poleceń, albo okna terminala dać
> .reload/f ntoskrnl.exe=FFFFFFFF804D7000,213F80,42250FF9
>
> czy co mam zrobic

Przede wszystkim usunąć błąd sprzętu. Trzeba oczywiście dojść, co konkretnie
leży, bo Twoje próby wskazują na sprzętowy problem z pamięcią. A tego żaden
system nie wytrzyma na dłuższą metę.
Ja bym sugerował, jak już pisałem, sprawdzenie, czy nie przysmażasz procka
np. od źle przylegającego radiatora, albo uszkodzonego wiatraka (nieco
mniejsze ryzyko zwałki z przegrzania, ale też duże).
A także, czy nie było podkręcania systemu, dla lepszych osiągów, czy procek
dobrze siedzi w gnieździe, czy karty są dobrze powtykane...

Napisz, jak efekty sprawdzania.

--
LH
W przypadku kontroli ten bez biletu to tez nie zlodziej ...