Re: Problem z właściwościami ekranu w XP.

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 20:07:53 MET

*Doxent* napisał(a):

> Problem wygląda w ten sposób, że brakuje paska górnego we właściwościach
> ekranu. Zmiana kompozycji przywraca pasek górny do następnego restartu
> systemu. System jest po reinstalce.
> aby zobrazować wygląda to tak : http://www.youtube.com/watch?v=EZdHJ84wS48

Spokojnie mogłeś sobie to zobrazowanie darować. Nie dość, że g... uzik
widać :) to jeszcze komentarz jest prawie niezrozumiały. Ale do adremu:
Mam wrażenie, że na ten komp z brakującymi zakładkami nałożono polisy
wyłączające część (no tu prawie wszystkie) elementy, którymi można
sterować we właściwościach ekranu. Jeśli to XP Prof możesz to "odkręcić" w
gpedit.msc

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]