Stan wstrzymania

Autor: Duke Piotr <pstarzyn_at_wp.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 18:12:39 MET

Windows XP SP2.

Mam pytanie odnośnie stanu wstrzymania. Uzywalem kiedyś System To Ram i
dzialalo bez zarzutu. Miną jakiś czas i przestało działać, wydaje sie ze
system zamyka sie prawidłowo lecz po nacisnieciu POWER zamiast wstawać jak
powinnien poprostu odpala się od początku (restartuje).

Pytanie: W międzyczasie instalowałem SUSE z GRUB'em, czy mozliwe ze przez
GRUBa windows nie zaladuje się poprawnie? Jeżeli nie to gdzie szukać
przyczyny. (Uważam iż w BIOSIE jest wszystko OK (powinno być), i raczej
nic nie zmienialem w tej kwestii w Windzie)

DZIEKUJE