Re: Zmiana płyty głównej - jak podnieść WinXP?

Autor: J-34 <rkaczynski2_at_tlen.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 17:46:19 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:elgg5d$mjk$1@atlantis.news.tpi.pl...
> In news:457b2b3c$0$17947$f69f905@mamut2.aster.pl,
> *J-34* <rkaczynski2@tlen.pl> typed:

> Wejdż do konsoli odzyskiwania i podmień/zamień plik *System* z folderu
> Windows\Repair do folderu Windows\system32\config. Wyjdz z konsoli i
> zrestartuj komputer, wejdż do systemu, a potem doinstaluj same sterowniki
> do sprzętu - dane, ustawienia, programy pozostaną na swoim miejscu.

dzięki za poradę. mam jednak pytanie dodatkowe: czy plik podmienic można
tylko z poziomu konsoli, czy także podłączając dysk do innego działajacego
komputera i zamieniając pliki? nie jestem po prostu pewien hasła
administratora - system
instalowany był dobrych pare lat temu, na kompie mojego znajomego (nie moim
własnym).