Re: Jaki firewall programowy

Autor: Roman Sąsiada <nie.lubie.spamu_at_i.hate.spam>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 17:17:55 MET

Użytkownik Ikar napisał:

> Takżę na dziś mam takie reguły: programy typu OE, IE, Opera GG mają pełną
> zwobodę, reszta ma pełny ban. Ma to jakiś sens ?

Ma. Im mniej rzeczy ma kontakt z netem tym mniejsze prawdopodobieństwo
że coś złapiesz albo że coś będzie próbowało wyjść do sieci bez twojej
zgody.

> Próbuję SoftPerfect Personal Firewall, ale nie wiem jak w nim uzyskać
> taką funkcjonalność.

Nie znam tego softu, ale poszukaj ustawienia poziomu bezpieczeństwa
pozwalającego na wychodzenie jedynie tego, co jest w regułach i
blokowanie całej reszty, ewentualnie możesz jako ostatnią regułę wstawić
blokowanie wszystkiego co wchodzi i wychodzi.

--
Roman Sąsiada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl