Re: [win2000] brak układu polski programisty

Autor: Piotr Palusinski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 11:52:54 MET

In news:elgnhg$dtr$1@nemesis.news.tpi.pl,
*Maciej Browarczyk* <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> typed:
> Witam.
> Mam problem z laptopem Dell D600 z preinstalowanym, angielskim systemem
> Windows 2000. Nie ma niestety ukladu klawiatury "polski programisty" i
> lokalizacji "Polska". Probowalem jakos doinstalowac ale skonczylo sie to
> niepowodzeniem. Prosze o pomoc :)

Uruchom edytor rejestru i pozostaw zapisy jak nizej, reszte usun(jesli brak
to je dopisz).
HKEY_CURRENT_USER\Keyboard Layout\Preload
"2"="00000415"
"1"="d0000415"
HKEY_CURRENT_USER\Keyboard Layout\Substitutes
"00000415"="00010415"
"d0000415"="00000415"
Restart

lub
Jesli maszsa na dysku ponizsze pliki to mozesz je wykorzystac
(lub poszukac w sieci) .
Ustawienia klawiatury odpowiadaja pliczki DLL. kbdpl.dll odpowiada za
214 a kbdpl1.dll odpowiada za polski programisty. Zmien nazwe
kbdpl1.dll na kbdpl.dll a plikowi kbdpl.dll daj nazwe kbdpl.dl_ (tak
na wszelki wypadek kopia pliku)
lub
Pobierz mocny akcent z http://windows.online.pl do systemu XP
Nastepnie w Rejestrze nalezy dokonac zmian:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\
Keyboard Layouts\00030415
"Layout Display Name"="Polski"
"Layout File"="KBDPLA.DLL"
"Layout Id"="0108"
"Layout Text"="Polski"
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\
Keyboard Layout\DosKeybCodes
"00030415"="pl"
oraz skopiowac pobrany plik akcent.dll do folderu ..\system32\.., np.
poleceniem
copy akcent.dll C:\Windows\system32\kbdpla.dll

Wejdz do opcji regionalnych .../ usun Polski(214), a pozostaw jedynie
"Polski Programisty" - juz Ci nie bedzie sie przestawiala.
Ponadto Usun angielski itp.. - jesli Ci to nie przeszkadza.

--
Piotr Palusinski [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie klóc sie z glupcem, bo ludzie moga nie dostrzec róznicy