Błąd XP - co dalej?

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 12:04:04 MET

Witam,
komp Siemensa - mala plaska leżąca skrzynka (oryginalnie miał NT - nalepka),
teraz ma XP (długo). Dysk 10GB, 256MB RAM'u, miał właczone przywracanie
systemu (gdzie na dysku zostało 500MB), usunąłem wszystkie śmieci. W trybie
awaryjnym idzie, z tego trybu wywaliłem wszystko z 'run' (skype, gg, i inne
...) Po starcie w normalnym trybie (wyłączony autorestart przy błędzie)
komunikat jaki się pojawia to:
STOP c000021a {Błąd krytyczny systemu}
Proces Systemowy Windows Logon Process zakończył sie niepowodzeniem ze
stanem xc0000022.
System zostanie zamknięty.

Co sprawdzić dalej?

Komp jest Siemensa, ma 10GB dysk