Zasady haseł w GPO

Autor: R. <ra_v_at_bezspamu.interia.pl>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 23:50:10 MET

Witajcie!
Przy tworzeniu domeny stworzyłem w GPO zasadę - hasło 60 dni, na 14 dni
przed końcem przypomnienie.
Jednak w praniu wyszło, że nie jest to aż tak potrzebne, więc polisę
zlikwidowałem. Ale coś chyba nie tak poszło, bo mija kolejne 60 dni i
znów dostają użytkownicy przypomnienie, że należy zmienić hasło.
Sprawdzałem 2 razy w GPMC i nie ma w domenie żadnej polisy dot. czasu
ważności hasła. Jak to więc jest możliwe. Czy konto w momencie tworzenia
dostało informacje o polisach haseł i teraz będzie stosowało się do tych
zasad, choć ich już nie ma?

Pozdrawiam
R.