Acces Point

Autor: Leon <ROT13_eboreggehonf_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 08:20:09 MET

 Witam grupowiczow,

Moze nie do konca najlepsza grupa, ale mysle, ze mi wybaczycie. Otoz mam
pewne watpliwosci odnosnie konfiguracji Acces Pointa w sieci lokalnej. No
wiec jest sobie siec w firmie z routerem i wlaczonym serwerem DHCP. Musze
teraz w tejze sieci postawic Access Point dla kilku uzytkownikow laptopow
oraz przyjezdzajacych gosci chcacych sie polaczyc z internetem przez Wi-Fi.
No wiec musze nadac AP jakis staly IP (z puli adresow wewnatrz LAN'u) oraz
odpalic serwer DHCP (w AP) aby automatycznie przydzielal adresy uzytkownikom
notebookow. I tutaj nasuwaja mi sie watpliwosci, otoz beda w sieci 2 serwery
DHCP (na routerze oraz w AP) i mimo, ze oczywiscie nadam im do rozglaszania
adresy z innych przedzialow, to sam fakt, ze beda 2 serwery DHCP nie bedzie
stanowilo problemu i jakis konfliktow ?

--
Pozdrawiam
Leon