Brak zgodności z systemem Windows

Autor: zwyk <zwyk_at_gazeta.pl>
Data: Thu 07 Dec 2006 - 21:52:55 MET

Witam!Mam pewniem problem od jakiegoś czas z moim kompem tzn:.kiedyś
zainstalowalem drukarke ( HP PSC 1350 All-in-One) normalnie z płyty i
wszytsko było ok tzn zainstalowalo sie bez zadnych problemów.Pamiętam chyba
tylko ze musialem zmienic język na angielski poniewaz posiadam niemiecka
wersje ktora nie obsługuje polski tylko m.in angielski.Po awarii drukarki
chcialem zainstalowac ja ponownie ale nie udalo sie Brak Zgodności z
systemem windows - fatal error.Dopiero po zainstalowaniu programu ze strony
HP ktory rozwiazywal ten problem poszlo.
Po drugie uno: kiedys mialem zainstalowana kamerke internetowa A4 TECH
pk-35n.Po jej odinstalowaniu ( brak miejsca na dysku i próba zwolnienia go
poprzez to odinstalowanie ) nie dala sie ponownie zainstalować tzn Brak
Zgodności z systemem wiindows.Instalowalem normalnie z oryginalnej
płyty.Dopiero ściagnięciu instalki ze strony A4 TECH udało sie.
Zaciąlem sie jednak przy instalacji Kerio Win Route Personal
Firewall.Wszedlem na strone www.kerio.com i tam pobralem program.Podczas
instalacji pojawil sie ten jakze wspaniały problem Brak Zgodności z systemem
wiindows.Na to juz nie mam pomysłu.
Windows 2000 XP Professional Dodatek Service Pack 2 Microsoft Net
Frameworks 2