Re: Zainstalował sobie ktoś najnowszą operę 9.02 ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 07 Dec 2006 - 18:44:48 MET

"Ikar" <Ikar|CUTE|@wp.pl> wrote in message
news:el9c26$ldt$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> NIe widzę jakoś
> lub
>
> Też nie znalazłem :///

A masz SP1?

"Jak zmienić domyślne programy oraz włączyć lub usunąć dostęp do programów
systemu Microsoft Windows i programów innych firm niż Microsoft"
http://support.microsoft.com/kb/332003/PL/

Właściwie to o te ustawienia zadba sama Opera, o ile zaznaczysz w jej
opcjach (w zakładce Zaawansowane | Programy), żeby była domyślna dla
http/https/ftp i url.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/