Re: K³opotliwy Flash

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 07 Dec 2006 - 09:25:32 MET

Konrad Kosmowski napisa³(a):

> Jeszcze nie tak ¼le. :) Jaki procesor?
Celeron II, Powiedzmy ze to jest dno...

> A to jest dziwne, Flash pod Windows a¿ tak nie powinien zamulaæ
> systemu, mo¿e karta graficzna jest s³aba?
Grafika Nvidia TNT 16MB (tyle o niej wiem na t± chwile)

> Ja bym tak czy inaczej w³o¿y³ tam minimum 256MB pamiêci, a przy 512MB
> powinien fruwaæ, jest to wydatek rzêdu 100/150z³.
W³asnie wydatek... Rozgl±dam sie po allegro a tam ceny z kosmosu!
  Je¿eli komputer s³u¿y
> do pracy to jest to inwestycja po prostu... poza tym ¶wiêta tu¿, tu¿.
na ¶wiêta juz ma cos innego :)

> Alternatywy to s± - po prostu nie tworzyæ stron we Flash. :)
To ci w Javie zrobi±
w2K
Swap nie jest problemem - Nie chrobocze choæ dysk ma juz tylko transfer
3MB/s

> Spróbuj zdiagnozowaæ na czym polega problem. Namierz tak± k³opotliw±
> stronê z animacj±, poogl±daj co siê wtedy dzieje, czy skacze u¿ycie
> procesora przez przegl±darkê? Czy pamiêæ siê wyczerpuje? Równie dobrze
> takie mulenie mo¿e powodowaæ s³aba karta graficzna czy z³y sterownik
> grafiki
Generalnie sa to ró¿ne strony, i portale i zwyk³e strony u¿ytkowników.
Czasami jest tak ¿e na jednej stronie zaczyna zuzywac ca³a dostêpn± moc
obliczeniow± a po zamkniêciu spada do 3-5%. TO jest wada bezpo¶rednio
¼le napisanych flash-y. Pamiec - nie ma ¿adnych powa¿nych zmian poza tym
ze FX potrafi wa¿yæ z 150MB w czasie intensywnej pracy... Grafika jest
jaka jest - lepszego sterownika na W2k nie ma :( Przerabiam szukanie
nowego sterownika regularnie co pó³ roku.