IE 6.0 zmienia rozszerzenie pliku

Autor: marcin <marcin.linuks_at_gazeta.pl>
Data: Wed 06 Dec 2006 - 23:02:42 MET

Witam

Mam plik tekstowy który opublikowałem na stronie firmowej . Plik ma
rozszerzenie nie rozpoznawane dla eksploratora windows . Podczas
pobierania tego pliku ze strony jest podpowiadana akcja otwarcia w MS
Word . Po wybraniu zapisu plik zapisuje się z rozszerzeniem .doc .
Patrzyłem na opcje IE 6.0 ale nic nie znalazłem .

Co robić żeby mi IE nie zmieniał rozszerzenia?

Systemy Windows XP SP2 z IE 6.0 SP! i MS Word 2002.