Re: Szyfrowanie danych [dluzsze]

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 21:30:07 MET

Michal Kawecki wrote:

> Klucza FEK użytego do szyfrowania plików nie da się nigdzie przenieść, ale
> można usunąć certyfikaty użyte do zaszyfrowania tego klucza. Dobrze jest to
> opisane w tym artykule:

...co powoduje więcej problemów niż korzyści z tej prostej przyczyny, że
Windows wystawi sobie kolejny certyfikat do EFS po napotkaniu pierwszego
zaszyfrowanego pliku (np. user przegląda zawartość dysku). W efekcie
robi się jeden wielki chaos, a zysk jest umiarkowany...

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl