XP BRAK kontroli, nawet Administrator

Autor: <azim1983_at_wp.pl>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 12:52:10 MET

Witam. Moj XP PROF. w pewnym momencie swojego bytu... odmówił mi nad
nim kontroli...
Nie mam mozliwosci kopiowania jakichkolwiek plików gdziekolwiek.
Polecenie wklej jest nieaktywne w kazdym katalogu na ktorymkolwiek z
dysków. Przeciągnąc plików tez sie nie da.
MAM prawa administratora , ale widze ze on w tym przypadku ma niewiele
do działania...

Co moze być przyczyną tego dziwnego zachowania sie systemu.??
Moze ktos juz to przerabiał...

Nawet w Panelu sterowania w "konta uzyt.." jest pusto.. dopiero komenda
 " compmgmt.msc,"
pomogła mi zarządzać użytkownikami.
Tryb Awaryjny ma te same objawy co normalny..

Można w jakis sposób konto "Administrator" ( i inne z prawami admina)
ograniczyć ?