Naklejka XP

Autor: Yoghurt <joghurt_at_op.pl>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 00:39:03 MET

Witam,
zakupiłem dzisiaj kolejnego oryginalnego Windowsa XP Pro OEM, po otwarciu
ujrzalem nalepkę, która nie przypomina tej z wcześniejszych (jest inna) i
wydaje mi się, że jest wytarta (ma takie jakby przetarte dwie dziury). Taki
stan nalepki jest normalny? Mam dwa inne XP'eki i maja one zupelnie inną i
nieprzetartą nalepkę (tyle, że te stare to SP1). Nie wiem teraz czy brać i
instalować dziada, a ta przetartą nalepkę trzasnąć na obudowe czy lecieć z
tym do sprzedawcy. Dzieki za pomoc.

Pozdrawiam
Yoghurt