Zaszyfrowany plik PDF i odwieranie jego za pomocą Adobe Reader

Autor: tytan15 <tytan15_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 12:16:59 MET

Jak odworzyc plik zaszyfrowany w PDF za pomocą Adobe Reader?
Probowałem w następujący sposób,dwa razy nacisnałem na pdf'a i wyskakuje mnie
taki komunikat:
Wystapił błąd podczas otwierania tego dokumentu.Plik jest uszkodzony i nie
mógł być naprawiony .
Wiem,że ten plik niby,że uskodzony był otwierany na innym komputerze,tylko
trzeba było podać hasło,tylko nie wiem w jaki sposób tego dokonano,oraz nie
wiem jaki sposób odszyfrowano za pomocą Adobe Reader zaszfrowane PDF.
Proszę pomożcie!
Za każdą pomoc wdziecznie dziekuję!