Re: Deltree, choice... a w Win2k jak?

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_at_wytnijmniegazeta.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 10:19:57 MET

Wiktor S. napisał(a):

> ...jednak przydałyby się jakieś stałe, a nie "magiczne numerki", prawda?

Tobie może tak, ja nie widzę jakoś takiej potrzeby. Zawsze możesz
mailnąć do autorów, że wolałbyś mieć powiedzmy #ADD_IGNORE_BUTTON_FLAG czy
#FIRST_BUTTON_DEFAULT_FLAG zamiast cyferek, bo Ty humanista jesteś
i liczb za diabła zapamiętać nie możesz, a do helpa zaglądać Ci się nie chce.

A tymczasowo możesz sobie plik include założyć i tamże wszystko podefiniować,
jeśli do szczęścia jest to Ci tak niezmiernie potrzebne.

--
Dominik (& kąpany)