Re: Problem z nagrywaniem plyty CD-R

Autor: 666 <j666_at_wp.eu>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 18:05:47 MET

Rzecz w tym, ze inne napędy (w innych komputerach, na próbę chociazby) też takiej płyty nie czytają.
Czasem potarfią ją otworzyć (i tu pusty główny katalog), a czasem nawet nie...
Czy problem może być w zapisie disk-at-once/96 ?
JaC

> niestety wszystko zależy od posiadanego napędu, nawet taki sam u nnych osób zachowuje się inaczej, jedne płyty
działają inne nie, o sprawa doświadczenia na konkretnym napędzie.
>Wcześniej miałem aki, że najtańsze płyty działały super i lepiej niż droższe TDK, Verbatim), a teraz mam nową
nagrywarkę i na niej lepiej chodzą właśnie te "markowe" płyty.

It has removed 2628 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!