Re: Server 2003 i mikrofon

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 04:23:28 MET

Użytkownik "wgd" <spamaccount@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:ek6rri$qig$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Problem 1: nie działa (mikrofon, nie windows).
> Karta dźwiękowa 2: C-Media 8cośtam, stery również pod XP;
> Mikrofon sprawny i włączony w Panelu Sterowania i panelu Creative.
>
> SB również sprawny, kiedyś działało pod w2k.
>
> Wyłączenie zworką C-Media nie rozwiązuje problemu.
>
> Mikrofon nie zgrywa dźwięku z żadnej karty, ma ktoś jakiś pomysł?
> Są jakieś stery/patche pod w2k3?

W starej płycie miałem chip dźwiękowy Cmedia 8330 (badziew... i stery też
byle jakie, ale były i grało).
W multimediach ten chip był widziany jako dwie karty, CMI8330 i CMI zgodny z
Sound-Blasterem 16 (dalej - CMSB16)
Przy próbie zainstalowania kilku komunikatorów dźwiękowych (Wengo, Skype, a
nawet Gadu-Gadu - Nagłos) nie miałem mikrofonu.

Dźwięk z CMI8330 był w miarę znośny, zaś z CMSB16 gorzej niż zły, jakby
puszczony przez DSP śjakieś, podbijające pasmo o kilkadziesiąt Hz. Jednak
mikrofon podpięty do 8330 nie działał. Trzeba było program przestawić na
SB16 i wtedy grało (nawet rozmawiałem przez Skype, echotesty też się
sprawdzały). Zobacz, czy w karcie CMI nie masz jej "podwójnie" i przełącz
mikrofon na "tę drugą" kartę, głośnik/słuchawki zostawiając tam, gdzie są.
Jest szansa, że wreszcie zagra.

--
LH
W przypadku kontroli ten bez biletu to tez nie zlodziej ...