Re: zabezpieczenie polaczenia sieciowego

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 09:17:47 MET

Radosław Sokół wrote:

> Każdy AP ma możliwość ustawienia szyfrowania na hasło/klucz.

No dobrze nie będę sie kłócił ;-)
Zgadza sie, że każdy ma możliwość szyfrowania (takiego czy innego),
zapewne w każdym możemy ustawić filtrowanie po mac'u
Jeśli tak rozumiesz hasło to zgoda.
Jednak w praktyce 'logowanie' przy uzyciu klucza WEP (np.) i
wklepywanie go z ręki jest mówiąc oględnie mało praktyczne. Ja
zrozumiałem hasło w sposób, który w moim odczuciu był intencją autora:
jak logowanie do systemu, użytkownik + hasło.

Wojtek