[XP SP2] Ukryte foldery w Historii IE

Autor: Mariusz c <blogmd.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 08:55:42 MET

Witam,
Mam taką sytuację, że nie jestem w stanie wyczyścić historii IE.
Zabiegi standardowe, czyli z IE->Narzędzia->Opcje, czyszczą folder \Dokument
nad settings\...\Historia.
Rejestr HKCU\....\IE..\Typed Url\... też czyszczę.
Mimo tych operacji pozostają losowe wpisy.
Mam kilka systemów na kompie. Gdy odpaliłem inny, to w katalogu tamtego
systemu \Dokument nad settings\...lokalne\History, znalazłem kolejny katalog:
\... lokalne\Historia\History.IE5\MSHist012006112720061128

Ten katalog i rzeczy, które w nim są, widzi również EasyCleaner w kategorii
niepotrzebne pliki, ale nie potrafi ich usunąć, nawet jak jest wyłączony IE.

Usunięcie tego z poziomu innego systemu operacyjnego, wywaliło znaczną część
nieusuwalnych wpisów, ale także nie wszystkie!!!
Winda to XPO Pro, wersja pudełkowa, nie OEM!!!. W robocie, na XP Pro OEM
tego nie ma...
Szuakłem różnymi narzędziami jakiegoś wirusa, trojana, ale zarówno z
antywirusa z poziomu innego systemu, ani hijjacka, ani procexp z
Sysinternals, nie widać, żeby coś złego się działo.

Przeszukiwałem także cały dysk w poszukiwaniu treści nieusuwalnych wpisów,
ale to nic nie dało, nawet z poziomu innego systemu...

Mam tutaj zainstalowany Pinnacle Media Center, który odpala runtima MSSQL.
Czy to może być przyczyna?

Jakieś inne pomysły?

Mariusz