Re: Problem z kartą sieciową Realtek rtl8139 ?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 03:15:44 MET

in news:1164584564.787337.268830@f16g2000cwb.googlegroups.com ,
*domino[K.P.K.P.]* wrote:
> Mam często straszne lagi podczas grania z kimś przez sieć.
> Gdy ktoś próbuje połączyć się z moim kompem przez sambe czeka
> czasami około minuty by pokazały się moje zasoby.

ten Twój komp jest prawdopodobnie tak zajęty wysyłaniem poczty,
że ani na jedno ani drugie, już nie ma czasu.
Weź go odrobacz porządnie. Tak przy starcie, w trybie awaryjnym
antywir, antyspy, hijackthis.

> Czy to możliwe że to przez tą kartę?

Też możliwe (mało)

> Czy może wina stoi z innej strony?

Stoi, jak byk, ...albo siedzi.
Jak to laptop, to po drugiej stronie klawiatury, niż ta karta.

> Dodam że to na laptopie Acer 3614.

To akurat Ci nic nie pomoże (ani nie zaszkodzi).

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)