stery do klawy i touch pada xp

Autor: Kajtek <gkajtek_at_gmail.com>
Data: Sun 26 Nov 2006 - 20:04:03 MET

Witam,
mam problem wielki na dodatek,
chodzi o to ze jak odpale winde xp pro to mi nie dziala ani touch pad
ani klawa, a wiec jest lipa potezna bo nawet hasla nie mam jak wpisac w
morde, a zaczelo sie tak ze kaspersky jakiegos keyloggera niby znalaz,
a ze sam nie mogl go usunac nie wiedziec czemu to recznie go
wyrzucilem, po ponownym uruchomieniu klawa juz nie dzialala, ale w
biosie krypsi wszystko jak nalezy,
POMOCY byle szybko, i bez cwaniakowanie zebym sobie klawe usb podlaczyl
bo jak bym takowa mial to juz bym to zrobil.
Pozdrawiam
Kajtek