Re: CD Key do Vista 64 Bit 5600

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 26 Nov 2006 - 01:33:55 MET

"Wiktor S." <azi@daleko.ANTISPAM.be> wrote in message
news:ekallk$mjq$1@news.onet.pl...

> Ha! Jeśli się ten giga ma. Na 512 MB u mnie XPek chodzi wyraźnie szybciej
> od Visty, która żuje dyskiem, żuje...

Hm. Mało który nowy komputer ma teraz mniej niż 1 GB RAM, więc to chyba nie
jest specjalny problem? W chwili obecnej - po załadowaniu Windows Mail,
odpaleniu Worda 2007, Opery z otwartymi kilkoma stronami, słuchając radia
internetowego, mając w tle uruchomionego NOD32 i parę innych aplikacyjek,
zajętość pamięci oscyluje wokół 560 MB RAM i 1 GB swap, a komputer się
nudzi... Vista wykorzystuje pamięć RAM w całkiem inny, znacznie bardziej
efektywny sposób, niż XP. Do swapa składowane są tylko pliki sporadycznie
używane, a w pamięci stale trzymane są pliki, których się regularnie używa.
W ten sposób zniwelowano efekt oczekiwania na powrót do pracy przy
przywracaniu aplikacji zrzuconych wcześniej na pasek zadań (w XP po kilku
sekundach wędrowały one do pliku swap).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/