Re: Po instalacji SP2 do XP, system nie widzi napedow CD

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 14:53:46 MET

In news:ek6tek$d47$1@inews.gazeta.pl , *Calvo* wrote:
> Jak wyzej + nie ma napedow w managerze urzadzen. Dodam jeszcze, ze probowalem
> porady znalezionej na grupie - dodac do rejestru:
> ----------------------
> REGEDIT4
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11
> CE-BFC1-08002BE10318}]
> "UpperFilters"=-
> "LowerFilters"=-
> [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdr4_2K]
> [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdralw2k]
> [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdudf]
> [...]

Nie wiem skąd to wziąłeś, ale wygląda nna jakiś dość szczególny
przypadek, no ale skoro użyłeś to:
1. komputer przeładowany?
2. obejrzyj ręcznie te klucze, czy zniknęły ww. wartości i klucze:
 Start, Uruchom, regedit, OK

A zacznij od innych, prostszych poszukiwań:
1. Wejdź w menedżer urządzeń, sprawdź obecność wykrzykników.
 również w gałęzi IDE
2. Usuń kontrolery IDE, przeładuj
3. Usuń/zaktualizuj sterowniki CD
 (w menedżerze, stacje CD/DVD, właściwości, sterownik)
4. Być może będziesz musiał przy tym odinstalować software dot.CD
5. Zobacz czy nie jest ukryty
 HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
 znajdź "NoDrives" - i usuń ta wartość

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)