jak przejac pliki bez przejmowania plikow :-)

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 13:42:23 MET

wybieram sie do znajomego z moim dyskiem (nie chce mi sie
nosic calego PieCa), na dysku WinXP i NTFS - jakoz ze taki
uklad gwarantuje problemy z dotarciem do niektorych folderow
(trzeba bawic sie w przejmowanie plikow) chcialem sie zapytac
czy moge ten dysk spreparowac jeszcze na moim komputerze tak,
aby nie bylo tych problemow ? Chce "uwolnic" folder Moje
Dokumenty, etc. - Wiem ze zawsze moge skopiowac zawartosc
tych folderow w jakies niezabezpieczone miejsce, ale tak sobie
pomyslalem zeby odblokowac te foldery - da sie to zrobic???

Zz