Re: CD Key do Vista 64 Bit 5600

Autor: Wiktor S. <azi_at_daleko.ANTISPAM.be>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 09:24:28 MET

> a co daje nowego?

Eee... yy... no:

Okna "mój komputer" upodobnione do IE7, usunięte słowa "mój", przerobione
właściwości systemu i ekranu (żeby było widać jakieś zmiany), nowe, ładne
ikonki, cukierki, cuda-niewidy-aero, nowe tapetki (jakieś lasy, kwiatki,
wodospady...), nowe muzyczki, dźwięki te same co w XPku (przynajmniej w
becie), super-hiper kanały telewizji internetowej (do której to zapewne
wystarczy linki otworzyć pod XP-kiem) i taki ładny ekran logowania... o, i
są dźwięki pod saperem!

... no.

--
Azarien