sprawdzenie zakresu IP

Autor: Marek Truszkowski <viking_at_sopot.pl.usun.to>
Data: Fri 24 Nov 2006 - 11:53:26 MET

Witam
Problem jest następujący, na serwerze ISA2000 chcę zablokować Skype, GG
zablokowałem poprzez zakaz dostępu do wszystkich numerów IP należących
do firmy GG. Przydzielone im zakresy IP znalazłem na jakiejś stronie w
stylu "whois". Adres strony gdzieś mi "zaginął". Problem polega na tym
że nagooglowałem się ja głupi i za cholerę nie mogę znależć tej strony
aby sprawdzić numeracje IP dla skype. Pomocy, choćby jeden link do
stronki gdzie mogę to zrobić
Pozdro
Marek Truszkowski