Re: układ pulpitu

Autor: Marsjanin <11.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 23:18:17 MET

  Rok 2006 - listopad. Dokładnie to czwartek, 23-go. Nieco po 22-ej.
  Nagle zza rogu d852 wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Dzięki. Pomogło.

A ja w temacie...
Co to hibernacja, to akurat wiem, że u mnie nie działa to już inna
sprawa, ale właściwie poza laptopami za wielkiej przydatności to tak
naprawdę nie ma. Nieważne.
Otóż taki Windows ME oraz Windows 2000, okna folderów eksploratora
pamiętały. Otwierały te same foldery, który były otwarte podczas
zamykania / ponownego uruchamiania kompa. Mówię o gołych systemach,
wprost z oryginalnej płytki.
Któraś tam kolejna łatka bezpieczeństwa, na Windows albo na IE (pewnie
IE), kasowała tę funkcjonalność... Czy da się to jakoś przywrócić?

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Skype :  marsjanin.tk
  Sprzedam nagrywarkę CDRW: http://je.pl/iztf