ebooki online - jak ściągnąć?

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 23:13:15 MET

Uprzedzając od razu potencjalne odpowiedzi - nie chodzi mi o jakieś
piracenie czy coś w tym stylu. Po prostu do końca stycznia w ramach
wymiany studenckiej studiuję na Uniwersytecie w Aalborgu(Dania) i
chciałbym mieć możliwość skorzystania z zasobów elektronicznych
tutejszej biblioteki uczelnianej. Sporo ciekawych książek jest
dostępnych tylko jako ebooki(w systemie Ebrary Reader) i chciałbym je
mieć w wersji offline z dwóch powodów - raz, że wygodniej czyta się to w
wersji papierowej(choć drukowanie tutaj drogo wychodzi) a dwa, że nie
mam tyle czasu by wszystkie interesujące książki przeczytać a po 31.
stycznia 2007 stracę do nich dostęp :-( Próbowałem dzisiaj drukowania do
PDF i Post Scripta(jakaś drukarka PS z drukowaniem do pliku) ale obie
próby zakończyły się fiaskiem - system wykrywa chyba typ drukarki i nie
pozwala drukować na innych niż normalne. Póki co przychodzi mi do głowy
tylko metoda robienia zrzutów ekranu każdej strony z książki(używając
np. Hypersnap DX) i potem obrobienia tego i poskładania do kupy choć
muszę przyznać, że będzie to dosyć nużąca metoda i bardzo mało
efektywna. Czy istnieją jakieś inne sposoby by ściągnąć takie ebooki?
Może istnieje coś w rodzaju programowego emulatora prawdziwej drukarki,
który by przechwycił w locie wysyłane do drukarki postscriptowej i by
potem te dane można było obejrzeć jako pliki PS?

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
PED9@IET-AAU&IET9@WEiA-PG student