Re: kodeki cos sie posuly...

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 15:48:24 MET

Dnia 23.11.2006, o godzinie 15.23.06, na pl.comp.os.ms-windows.winnt,
the_foe napisał(a):

> niezaleznie od kodekai formatu. Gspot poprawnie podaje wszytko. WMP tez nie
> widzi jakikolwiek problemow.

To zrzuć winę na Subedita.

> Zauwazylem jeszzce jedno - kiedy, jak przesuwam film suwakiem, film sie
> zwiesi to do czasu kiedy ruszy program zzera 100% procka. WMP tego nie robi
> (z tym samym plikiem)!

U mnie dzieje się to samo. 100% i zabijanie Subedita trwa wieki. Do dziś
nie odkryłem co jest przyczyną. W innych playerach to się nie zdarzało.
Aha... spróbuj się przerzucić na MPC (MediaPlayer Classic). Miły, mały i
skróty klawiaturowe można samemu poustawiać.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*