mapowanie dysku czy drukarki?

Autor: Jarek <jarekpc_at_vp.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 10:33:21 MET

Witam

Mam 2 kompy oba xp w lanie w tym ze jeden ma zmapowany dysk i za pomoca
drugiego probuje tez wydrukowac cos.W sumie to nie wiem jak to dokladnie
jest podlaczone ale te podlaczenie zmapowanego dysku nie zawsze dziala tzn.
wylacza sie i nie moge drukowac tzn. pojawia sie komunikat ze nie jest
podlaczona drukark wtedy wystarczy tylko ponownie zmapowac i jest oki ale
chcialbym miec zmapowane na stale i znalazlem w necie instrukcje jak
wylaczyc aut. mapowanie dysku i w zwiazku z tym pytanie czy takze musze
zaznaczyc mapowanie drukarki na lpt?

Pozdrawiam
Jarek